Customer Experience Optimalisatie

Customer Experience begint vaak bij de vraag: 

Hoe kunnen we onze kanalen, producten en diensten zo goed mogelijk afstemmen op de behoefte van onze klant? 


Het niet optimaal inrichten van klantreizen, zogenaamde customer journeys, kan tot onnodige problemen leiden. Zoals een lage klanttevredenheid en een te drukke klantenservice afdeling. Met ontevreden medewerkers, lange doorlooptijden en hoge kosten als gevolg. Maar ook gemiste kansen zoals een lagere conversie en cross-selling

Wij lossen dit soort problemen of vraagstukken op het gebied van Customer Journeys graag samen op. Met oog voor het realiseren van tastbare resultaten en het gewenste gedrag van medewerkers. Wij hebben ervaring met de diverse disciplines binnen het vakgebied Customer Experience: 

  • Ontwerpen, uitwerken en analyseren van knelpunten in de diverse klantreizen (online en offline)
  • Ontwikkelen en verbeteren van (nieuwe) digitale producten, diensten en service processen
  • Implementatie van Agile, Lean en Design Sprint werkmethoden
  • Online en omni-channel strategie en realisatie van websites & portals
  • Training en coaching van scrumteams en product owner

Overige Diensten

Het Verbeterhuis realiseert duurzame prestatieverbeteringen. Dat doen we onder andere door de volgende diensten aan te bieden.

Operationele Prestatieverbetering

We brengen in kaart waar verbeterpotentieel ligt en hoe dat gerealiseerd kan worden. Bijvoorbeeld als doelen niet worden gehaald, of als de klant- en medewerkertevredenheid achterblijft.

Digitale Transformatie

Wij helpen organisaties de stap te maken naar het denken vanuit de klant, het digitaliseren van bedrijfsprocessen en het borgen van gedrag die een wendbare organisatie mogelijk maakt.

Project, Programma & Interim Management

Het Verbeterhuis helpt organisaties hun prestaties te verbeteren. Dit doen we ook door tijdelijke externe ondersteuning met de inzet van daadkrachtige professionals.

Training & Coaching

Wij vinden het tof om andere mensen beter te maken en te laten excelleren. Wij hebben dus ook altijd voldoende aandacht voor de menselijke kant van de verbetering. We kunnen op maat training & coaching van je team, medewerkers of organisatie verzorgen.

Benieuwd naar wat wij voor jouw organisatie, team of mensen kunnen betekenen?

Neem vrijblijvend contact met ons op en laten we elkaar beter leren kennen. Met ons enthousiasme en onze expertise zorgen we ervoor dat je vraagstuk of dilemma wordt aangescherpt en denken we graag mee over de mogelijke oplossingsrichtingen.