Over Ons

Missie

Het Verbeterhuis is opgericht om organisaties, teams en mensen beter te laten presteren. 

Wij lossen dilemma’s en vraagstukken daadkrachtig op. Wij verbeteren vanuit de klant, ontdekken verbeterpotentieel en bieden ondersteuning en advies bij de executie. Wij gaan voor het resultaat en nemen jouw team bij de hand.

Waarom Het Verbeterhuis?

Klantwaarde staat bij ons op #1
Bij ons staat het realiseren van een optimale klantbeleving aan de basis van vernieuwing en verandering. Zowel in het uitwerken van ideale klantreizen, bij digitalisering, als bij het wegnemen van waste in de operationele processen.  
Multi-disciplinair

We hebben expertises in diverse vakgebieden opgebouwd, zoals Lean, Agile en Customer Experience. Hierdoor kunnen we vanuit verschillende invalshoeken naar dilemma’s en vraagstukken kijken. Dit geeft ruimte voor nieuwe en verrassende inzichten en een gedegen aanpak.

Onafhankelijke ervaren professionals

Ons team van gepassioneerde, betrokken en onafhankelijke professionals is zorgvuldig samengesteld. Onze mensen verstaan echt hun vak en vertrouwen we 100%. Je herkent onze kernwaarden in ons gedrag.

Hard en zacht

In onze aanpak kijken niet alleen naar de (harde) processen en besturing, maar ook de zachte kant (gedrag, leiderschap) maakt deel uit van onze aanpak. Door coaching en begeleiding van medewerkers en teams zorgen we ervoor dat verbeteringen duurzaam geborgd worden in het gedrag en kennis van de organisatie.

Onze Kernwaarden

We geloven dat we met ons team van gepassioneerde, betrokken en onafhankelijke professionals het verschil maken. Onze kernwaarden vormen daarbij ons stevige fundament:

Open

De deuren van Het Verbeterhuis staan altijd open. Wij hebben geen verborgen kamertjes. We houden van ruimtes met grote ramen en veel licht, want we willen transparant zijn in onze dienstverlening. Het Verbeterhuis is een plek waar ruimte is voor experimenten, fouten maken en te ont-moeten.

Duidelijk

We zijn helder in wat we beloven en komen onze afspraken na. We leggen de vinger op de zere plek en benoemen het verbeterpotentieel in heldere taal.

Wederkerig

We gaan voor een duurzame relatie en verbetering voor onze klanten, partners en professionals. We doen alleen zaken als we weten wat het jou oplevert in de realisatie van je doelstellingen en ambities.

Ons huis wordt verbouwd en uitgebreid!

In Het Verbeterhuis wordt voortdurend gewerkt om van ons huis een mooiere en betere plek te maken. Dat doen we samen met onze partners en professionals, gericht op de lange termijn en met een berg plezier. Het Verbeterhuis is groeiende en voortdurend op zoek naar nieuw talent en ervaren (interim) professionals die zich verbonden voelen aan onze visie en ambitie.

Ons Team

Het Verbeterhuis bestaat uit een team van ervaren professionals die zich verbonden voelen aan onze visie en ambitie. Vanuit onze kernwaarden weet je wat je van ons kan verwachten. We gaan voor een duurzame relatie en dat het goed is voor jou en voor ons. We houden niet van gesloten deuren, maar stellen ons huis open voor anderen. 

Jan

Founding Partner | Consultant | Interim
"Elke dag een stap vooruit.
Laten we samen de eerste stap zetten."

Martijn

Lean Consultant | Trainer | Interim
"Samen kunnen we alles beter maken"

Tjerk

Consultant Digitale Transities | Interim
"Het heeft pas waarde als de klant
er iets van merkt"

Onze Diensten

Het Verbeterhuis realiseert duurzame prestatieverbeteringen. Dat doen we onder andere door de volgende diensten aan te bieden.

Operationele Prestatieverbetering

We brengen in kaart waar verbeterpotentieel ligt en hoe dat gerealiseerd kan worden. Bijvoorbeeld als doelen niet worden gehaald, of als de klant- en medewerkertevredenheid achterblijft. Ook helpen we het verbeterpotentieel te realiseren, bijvoorbeeld door introductie van Continu Verbeteren.

Customer Experience Optimalisatie

Wij brengen klantreizen in kaart en analyseren het gedrag en de behoeftes van de klant. Voor online en offline kanalen en diverse doelgroepen. Gericht op het behalen van de doelen op gebied van klanttevredenheid en kostenverlaging. Ook helpen we bij het snel en daadkrachtig implementeren van de verbeterpunten.

Digitale Transformatie

Wij helpen organisaties de stap te maken naar het denken vanuit de klant, het digitaliseren van bedrijfsprocessen en het borgen van gedrag die de wendbaarheid van een organisatie vergroot. Bijvoorbeeld vanuit onze expertises op het gebied van Agile werken, Product Ownership en Design Thinking.

Project, Programma & Interim Management

Het Verbeterhuis helpt organisaties hun prestaties te verbeteren. Dit doen we ook door tijdelijke externe ondersteuning met de inzet van daadkrachtige professionals.
Bijvoorbeeld als Project Manager, Interim Manager, of voor inhoudelijke expertise zoals Product Owner of UX consultant.

Training & Coaching

Wij vinden het tof om andere mensen beter te maken en te laten excelleren. Wij hebben dus ook altijd voldoende aandacht voor de menselijke kant van de verbetering. We kunnen op maat training & coaching van je team, medewerkers of organisatie verzorgen. Bijvoorbeeld door Product Owners te coachen in hun vak, of door Lean Green Belt trainingen te verzorgen.